У фестивалском програму „У крупном плану“ , гостовао је редитељ и први лауреат награде „Отисак Горана Паскаљевића“ Владимир Перишић. Том приликом говорио је о значају установљења награде која носи име славног аутора, на LIFFE-у, као и о свом професионалном путу, начину рада и ономе шта је њему важно у стварању филмова.
.
„Југословенски филм друге половине 20. века је највећа уметност коју смо имали и младим редитељима је важно да знају да имају на шта да се ослоне. Врло ме је дирнула ова награда, јер је то један креативан гест Фестивала, Лесковачког културног центра, Кристин Паскаљевић, Уметничког савета, јер установљењем ове награде чине једну будућност могућом. Због тога сам био емотиван на позорници, на додели награде, што ми се ретко дешава и та емоција ми много значи.“
.
„Мислим да не бирамо теме. Већ оне сазревају у нама. Постоји нешто што се у стварању филма зове језгро улоге, то је оно што је заједничко лику и улози коју глумац тумачи. Ви морате да имате у себи то што хоћете да изразите. Да би филм заживео, мора бити тачно оно што у њему говорите, да крећете из нечега што вам је познато, да можете да осветлите оно што други не могу. Одрастао сам у свету политике и знам да из свог искуства могу да кажем нешто, што неко други, без тог искуства, не може.“
.
У оквиру Главног такмичарског програма 17. LIFFE-a приказан је филм „Lost country“. Након пројекције одржан је разговор са публиком коме су поред редитеља и сценаристе филма Владимира Перишића присуствовали и глумци: Јован Гинић, Миодраг Јовановић и Лазар Коцић.
.
Владимир Перишић је студирао модерну књижевност на Универзитету Париз VII и режију у филмској школи La Femis. Његов дипломски филм, „Дремано око” (2003), под менторством Шантал Акерман, приказан је у оквиру селекције Кинофондација на Канском фестивалу. Његов први играни филм „Ordinary People” (2009) имао је премијеру у оквиру такмичарске селекције Недеље критике у Кану. Учествовао је у колективном филму „Мостови Сарајева” (2014) са Жан Лик Годаром, Кристи Пујом, Сергејем Лозницом, Ангелом Шанелек. Филм је премијерно приказан у оквиру званичне селекције Канског фестивала. „Lost Country” (2024), његов други играни филм, такође је приказан у оквиру такмичарске селекције Недеље критике у Кану, где је Јован Гинић освојио награду Ревелетион за најбољег младог глумца. 2024 је био члан жирија за Златну Палму за кратки филм на Канском филмском фестивалу.